|
Post by Mecu on Nov 3, 2010 22:04:27 GMT 1
Jag kommer strax efter tio på lördag! Ja jag förstår att du är sugen igen Roger, det har ju gått flera dagar sedan i Söndags då du väl körde senast?
|
|
|
Post by hellstrom on Nov 3, 2010 22:13:12 GMT 1
Det var moberg som var ute och raggade såg honom åka förbi när jag vart gaddad ;D
|
|
|
Post by rrogga on Nov 4, 2010 5:47:46 GMT 1
vi åkte uffe Räser i ludervika på terräng touren hoppas steff och mattias får i hop bilarna så dom åxå kan leka lite funderar på lite röjning av ett till spår vid parkeringen så vi slipper åka på grannens mark igen
|
|
|
Post by mysta on Nov 4, 2010 12:28:02 GMT 1
Ja nu var det längesedan man var med och brötade, ska försöka få ihop reservdelsvitaran jag köpte, så jag kan testa den. Jag kommer ut till 10 ca.
|
|
|
Post by rrogga on Nov 5, 2010 5:37:04 GMT 1
låter bra det hoppas det kommer lite folk
|
|
|
Post by Mecu on Nov 5, 2010 17:32:07 GMT 1
Jag kommer lite senare, efter lunch någon gång gissar jag. Edit 6/11: Jag hinner tyvärr inte vara med på dagens roliga alls!
|
|
|
Post by Fååååård Mannen Rexefjord on Nov 6, 2010 9:42:42 GMT 1
Ughhhh,,,
kommer nog ner efter lunch och har faktiskt lurat med frugan som ska prova för första gången.
|
|
|
Post by Victor on Nov 6, 2010 16:55:18 GMT 1
Tjenare. Victor med Hiluxen här! Var till Säter en timme idag och provade, får tacka för hjälpen då jag fastnade alldeles i början på diagonalen, vet ej vad ni heter, men tackar! I övrigt vart det lyckat, och tror jag fått blodad tand, så att säga Dock kände jag att bilen är alldeles för klumpig, och dålig vändradie, så blir nog lite omprioriteringar, sälja Toyotan, och köpa en pendlarbil, samt en mindre bil att leka med, vad det blir får tiden utvisa
|
|
|
Post by steedv on Nov 7, 2010 10:04:32 GMT 1
;D Tjena Viktor,,,inte behöver du byta bil du får jätte gärna vara med och planera banor och iordning ställa dom så att din bil funkar att köra , pga av att det varit lite dålig uppslutning på våra arbets dagar så har vi byggt efter dom bilar vi har haft med kan lugna dig med att när Rogge Mumin får igång monster chevan (även kallad MORRAN från mumintrollen) så kommer det att gå att komma fram med 24 meters ekipage i skogen ::)den (MORRAN) är ett riktigt stort monster bred hög lång så allt vad som heter skog och träd samt sten kommer att studsa all världens väg . det är att likna med att ha ett par skor i storlek 33 och ha ett par 47:or till fötter ...det är trångt tills man väl fått i fötterna sedan så kan man lätt få i ett par 45:or.... ;D så med andra ord låter vi rogge åka först sedan så åker vi efter ... och plötsligt så har vi andra 4 - filer att välja på ;D ;D ;D Känner du pressen Roger vi väntar på buskröjaren ...
|
|
|
Post by ante on Nov 7, 2010 10:20:35 GMT 1
Kommer de lite bilder här eller nån annan stans? Hur gick de med kvälls meket i skogen? Det va väldigt kul de lilla jag han me å åka......
|
|
|
Post by rrogga on Nov 7, 2010 12:42:43 GMT 1
ha ha du e rolig du stefan men det kommer att bli träd säkert det e lite trångt på en del slingor men det ska vi fixa till hiluxen e inte så klumpig igentligen skaffa däck med GROVT mönster så ska du se att du blir mer nöjd
Kvälls servicen gick bra vi fick i hop uffes bil körde ut där i från och ner i teknikhörnan på väg upp där ifrån vart det Diff ras oxå fram så nu behöver den en lite Större service LER kul att alla gillar våra banor kommer att bli bätttre o bättre ju mer vi får hålla på tar lite tid när man inte får så mycket hjälp av i våran klubb att fixa o dona (A T V ) folket dom vill ju inte ens vara med och skriva på klubbens egna forum men men det får gå ändå vi har ju kul i allafall
|
|