|
Post by rrogga on Oct 2, 2010 23:35:18 GMT 1
jag e fruktansvärt besviken på atv folket som lovade dom skulle komma och hjälpa till på våran arbets dag men aldrig dök upp DÅLIGT tänk på det om ni vill ha hjälp nån gång
Men ett stort tag till dom som kom uffe o tobbe trots jour på bärgarn
stefan med ögon inflamation jag (Roger) som vartit sängliggande torsdag fredag
Hulk magnus Terräng peo med timmer vagn o allt Niva mannen Rexefjord Mazda anders Vitara Mannen lasse ottosson
två st oanmälda landrover människor mycket trevligt att ni kom
Tack till Moberg som hörde av sig att han blitt dålig bra bra det e ok
vi hann inte med hälften av det planerat ens i dag på grund av det dåliga deltagandet hoppas det kommer fler vid ett annat tillfälle
SKÄMS på er som inte hörde av sig ens visade intresse att vilja medverka åka vill ni men inte hjälpa till att få det körbart.
Ja e inte bitter men det e tråkit att få göra allt själva med hjälp av underbara vänner som alltid ställer upp kommer man långt och vi har kul som alltid ni vet vilka ni är
Glömmer inte av er fråga om hjälp jag ställer upp om jag kan
M V H Roger Bankomitén SÄTERS MK OFFROAD sektionen
|
|
|
Post by Mecu on Oct 3, 2010 11:51:50 GMT 1
|
|
|
Post by rrogga on Oct 3, 2010 18:44:46 GMT 1
bra bilder synd att det inte vart några tagna på huddigen i dyngan *LER* den stog över en meter ner ett tag Fränt
|
|
|
Post by Anders Jiveskär on Oct 3, 2010 23:19:11 GMT 1
|
|
|
Post by steedv on Oct 5, 2010 17:06:46 GMT 1
trots den lilla insatsen så blev det lite för mycket för mitt onda öga , tillbringade hela måndagen på ögonkliniken Falu lasarett, regnbågshinnan hade växt fast med linsen ....dom lyckades få den att släppa utan operation den här gångnen trots att jag inte lyfte något så var det lite för mycket ... vill passa på att tacka alla som var med och jobbade i helgen ETT KANON JOBB "TACK" håller med tidigare "tur vi har roger" .......du gör mycket för sektionen OFFROAD.. tack till dig oxså ;D
|
|
|
Post by Mecu on Oct 5, 2010 17:52:28 GMT 1
Aj fan hur det kan bli, människan är för klent konstruerad och det är för krångligt med reservdelar. Hoppas ögat blir bättre fort!
|
|
|
Post by rrogga on Oct 5, 2010 21:33:07 GMT 1
bron prov körd den höll för en cherokee men det va lite för mjukt i kanten vid stora stenen med winch ca 1 meter gick det igen hoppas på mer tork väder då blir det nog bra
|
|
|
Post by steedv on Oct 6, 2010 10:35:07 GMT 1
|
|
|
Post by steedv on Oct 6, 2010 14:55:40 GMT 1
Magnus jag har din Hi-lift i förvar
|
|
|
Post by rrogga on Oct 6, 2010 22:47:43 GMT 1
bra film
|
|
|
Post by Mecu on Oct 7, 2010 12:49:22 GMT 1
Fint Stefan, jag tänkte mig att Peo kunde ha den så länge men vi träffas väl lite oftare! Kul med film, det blev ju helt klart ganska djupt till slut så jag förstår att det var knepigt att komma ut till bron!
|
|
|
Post by rrogga on Oct 9, 2010 0:54:39 GMT 1
bra film
|
|
|
Post by landymoberg on Oct 12, 2010 10:29:35 GMT 1
Ser ju kalasfint ut = ) Tråkigt man inte kunde dyka upp, men jag lovar bättring, nu är snart förkylningen över, håller på och tar död på det sista med en lagom rökig whiskey = )
|
|
|
Post by rrogga on Oct 13, 2010 4:32:07 GMT 1
det e ok sjukdommar e inget man kan styra över
|
|