|
Post by steedv on Sept 22, 2010 6:31:59 GMT 1
;D kanon bra då är vi uppe i 22 st jag har en plan på att försöka prov bygga i helgen ,,,,,kan inte vänta ,,,sedan "om" det inte fungerar så vill jag inte låta rogge se det " hehe
|
|
|
Post by hellstrom on Sept 22, 2010 10:12:44 GMT 1
låter bra det när börjar vi?
|
|
|
Post by rrogga on Sept 22, 2010 17:07:19 GMT 1
ska montera webb kameror över hela området ha ha ha ha ha det kan nog funka men du måste nog ha nått som håller ihop dom så dom inte välter typ en sågad stock under som stöd om du förstår hur jag menar under hela breden då kan den inte välta för det blir en väldigt smal anläggnings yta annars M V H THE BRIDGE MASTER ha ha ha ha ha ha
|
|
|
Post by hellstrom on Sept 23, 2010 23:37:10 GMT 1
det kan nog funka på söndag men vi kan väll titta lite på lördag när vi ska åka. ska vi försöka samlas kring 12.00 snåret?
|
|
|
Post by steedv on Sept 24, 2010 8:14:35 GMT 1
;D givetvis kan vi det ... jag kommer att vara där från ca 10,00 ;D det blev ändrade planer för min helg, så söndagen funkar inte längre , så därför kommer jag att försöka göra ett ryck på lördan ,,,, " så ingenjörs truppen kommer att fixa bro " ( tror benhårt på min ide´, trots mumintrollets negativa misstro kan ju tillägga att jag tänker göra allt som står i min makt att överbevisa honom, även om jag måste gjuta en bro över hela träsket ) ;D ps rogge alias mumintrollet har du mätt bredden på mumin vagnen än ..... annars så borde den ju vara lika bred som patrolén
|
|
|
Post by peo on Sept 25, 2010 12:25:06 GMT 1
Nu har även jag jagat rätt på några tompallar. Det blev 18st och i får se om jag lyckas få ihop några till nästa vecka men det blir svårare då jag jobbar dag då.
|
|
|
Post by steedv on Sept 27, 2010 6:33:03 GMT 1
;D kanona bra ....alla bäckar små osv osv ;D
|
|
|
Post by rrogga on Sept 27, 2010 8:46:05 GMT 1
pall går alltid åt man kan ju göra en publik gång oxå om vi får tag i MÅNGA
|
|
|
Post by steedv on Sept 27, 2010 10:33:12 GMT 1
|
|
|
Post by rrogga on Sept 27, 2010 10:58:15 GMT 1
ledig i dag
|
|
|
Post by landymoberg on Sept 27, 2010 15:04:29 GMT 1
En tanke som slagit mig, när vi körde nya slingan, nedanför parkeringen, körde vi ju över ett vattendrag. Finns det nån möjlighet att lägga en slinga i vattendraget nedåt, att följa strömmen en bit? Känns ju som att det kan bli lämpligt för dem(som jag = ) ) som gillar att plaska runt i vatten och gegga.
|
|
|
Post by rrogga on Sept 27, 2010 15:53:56 GMT 1
vad lugn det kommer det e det vi har röjt för du kommer att få gegga så du blir nöjd kanske inte hinner klart i år men det kommer allt som e röjt vid parkeringen e tänkt som en ler o plask bana där e det BLÖTT som s a t a n kul kul kommer det att bli ska dras en jävla massa stubbar där framöver
|
|