|
Post by johanlandrover on Mar 19, 2010 18:55:33 GMT 1
Tänkte höra om ni ska ha nån träff i början på April?
Vi i SLRK kommer att ha en månadsträff den 3:e April, och kommer nog ha den i Borlänge den här gången. Bara fundra om det var så att ni skulle ha nåt då, i så fall kunde vi "svänga förbi" en vända.
MVH Johan.
|
|
|
Post by rrogga on Mar 20, 2010 1:13:39 GMT 1
hej hej det ska nog bli lite åkning det skulle jag tro ska höra om det finns fler intresserade jag e alltid på när det gäller en trevlig dag i skog å mark
|
|
|
Post by johanlandrover on Mar 24, 2010 19:29:28 GMT 1
Hej offroadfolk. Tyvärr blir vårat besök den 3/4 inställt. Har tydligen krockat med annat evenemang. Men vi kommer garanterat på besök en annan gång. Mvh Johan.
|
|
|
Post by johanlandrover on Mar 24, 2010 20:09:05 GMT 1
En LITEN ändring igen..... Nu har det blivit så att vår månadsträff kommer att vara på 2 ställen.... Så om ni är på banan då så kommer minst 3 bilar..... Får nog med oss en Willys den här gången...
|
|
|
Post by Mecu on Mar 29, 2010 11:23:42 GMT 1
Jag hänger nog på några timmar om lördagskörningen blir av!
|
|
|
Post by johanlandrover on Mar 29, 2010 19:57:41 GMT 1
Vi i SLRK kommer att komma ner till banan ca: 11.00. Vi kommer med några bilar iallafall.
|
|
|
Post by steedv on Apr 1, 2010 14:37:24 GMT 1
klart man kommer ......det regnar ju ;D ;D det fins ju risk att leran kommer fram hehehe
|
|
|
Post by steedv on Apr 1, 2010 14:40:11 GMT 1
;Dkommer du MYSTA förmodar att du nu är sugen efter att varit på semester i solen
|
|
|
Post by rrogga on Apr 1, 2010 17:25:42 GMT 1
det e själv klart att vijag kommer drar med mig gänget till banan ska byta rattstång på bilen i kväll så jag får den att styra dit JAG vill *LER* vi har spårat lite grann lilla krossbanan e ett fråge tecken förra helgen va den ofram komlig för mig för mycket tö snö åkte på axlarna sen blev det packat då fick man skotta en timme sen va det bara att försöka ta sig lös men vi får se det kanska har sjunkit i hop så att det e bra nu Hoppas dö skalle slingan e spårad lika så över bron där e det nog till och med landrover vänligt hahahahahaha lite elak måste man ju va hörs på lördag gott folk kommradio månterad 27 mhz
|
|