|
Post by mysta on Feb 6, 2010 11:26:55 GMT 1
På allmän begäran så drar vi ihop till körning i snön på Lördag ;D.
Samling i depån Kl10 som vanligt, så kör vi till vi tröttnar.
/Lasse
|
|
|
Post by rrogga on Feb 6, 2010 12:01:13 GMT 1
det ska bli trevligt hoppas det kommer mycket folk
|
|
|
Post by steedv on Feb 7, 2010 10:11:51 GMT 1
ja då skall jag skotta fram jeepen ;D vore ju synd om man bommar ett sådant här tillfälle....... rogge har du fått winch??? kan kanske behövas med tanke på snö djupet ......skall sprida info vidare så får vi hoppas att det kommer flera .......
|
|
|
Post by rrogga on Feb 7, 2010 10:51:17 GMT 1
hej hej ingen winch än hoppas på besked i veckan det går ganska bra att åka ändå vi har testat det e väldigt halt men det går sköt diffen på min bil i veckan ska stumsvetsa den nu får se hur länge det håller vore skoj om det kom mycket folk
|
|
|
Post by mysta on Feb 7, 2010 12:14:20 GMT 1
Jag som hoppas på att någon har vinch måste få fingrarna ur och konstruera klart min Sprid till all ni känner jag ska försöka få ut mail och sms också. Så här ungefär hade jag tänkt mig att det ska bli, ritar vidare...
|
|
|
Post by Mecu on Feb 7, 2010 22:32:38 GMT 1
Äsch, tråkigt nog är jag borta fredag-lördag så jag missar den här körningen! Trevlig båge du har ritat ihop där! Vad kör du för CAD-program, kan du få en plåtutbreddning på den att skära plåtarna efter (en trevlig funktion då den finns) eller får du göra det manuellt?
Ha det så kul på lördag!
|
|
|
Post by mysta on Feb 8, 2010 18:38:20 GMT 1
Äsch, tråkigt nog är jag borta fredag-lördag så jag missar den här körningen! Trevlig båge du har ritat ihop där! Vad kör du för CAD-program, kan du få en plåtutbreddning på den att skära plåtarna efter (en trevlig funktion då den finns) eller får du göra det manuellt? Ha det så kul på lördag! Ritar i inventor, ska göra en utbredning så det går att beställa i ett stycke så långt det är möjligt, tänkte mig att det skulle sitta ihop minimalt mellan plåtarna så det blir lätt att bocka och sedan fylla med svets efteråt. Mycket kvar att rita ska vara fästen o grejer också. Sedan måste man något att måtta med också.
|
|
|
Post by Ante on Feb 10, 2010 19:34:33 GMT 1
Få se om det blir svenska rallyt eller Säter ???har ej bestämt mej ;D
|
|
|
Post by ante on Feb 12, 2010 21:54:32 GMT 1
Det blev fredriksberg istället :)Det blir väl fler ggr
|
|