|
Post by mysta on Aug 11, 2009 20:31:41 GMT 1
Samling i depån kl10.
Grill finns för den som vill grilla medhavd matsäck.
Spade, såg, yxa, brandsläckare kan vara bra att ha med.
Väll möt /Lasse
|
|
|
Post by steedv on Aug 12, 2009 13:34:39 GMT 1
önskar att jag kunde vara med då ...tyvärr så har vi kretsmästerskap i skytte den dagen 15/8 börjar kl 10.00 - 17.00 Det kommer kanske att smälla en del då på skjutbanan . i övrigt så har jag fått en förfrågan från SLRK (landrover klubben ) om det skulle gå att ordna så att dom ev , får komma förbi den första lördagen i september , det är då en invigning på Rolf Ericson bil i borlänge och då kommer det att komma landrover entusiaster både från dalarna och jämtland , som det ser ut så blir det ca 30 bilar , ryktet har spridit sig om Säters magnifika område (jättekul). Jag har sagt att jag skall prata med dig om detta , dom ska åka en tur runt silvberg och de räknar med att ev grilla och äta lunch i säter om det går att ordna det ... vilket inte borde vara något problem eller hur ....... kolla den här länken www.youtube.com/watch?v=nlxnYtSy7P8
|
|
|
Post by steedv on Aug 12, 2009 13:46:17 GMT 1
;Djag ska försöka och komma loss en stund från skyttet ...skulle var kul om vi kunde fixa till den nya slingan på enduro spåret som vi talat om ... den skulle säkert uppskattas av LR-killarna . lasse du kan väll ringa mig ......mob ;D
|
|
|
Post by Fååååård Mannen Rexefjord on Aug 13, 2009 18:13:21 GMT 1
Hejsan, Ja ska Hjälpa till på rebil men kommer ner tillsammans med Land-Rover killarna. Saknar en cylinder på fiaten men det har nog varit så att tag... Någon som har en biltrailer som jag skulle få låna så jag kan åka och hämta en bil med ny motor i . det är bara att ringa om ni ska ut och riva i skogen... ///Mathais
|
|
|
Post by Ante on Aug 23, 2009 20:13:04 GMT 1
|
|