|
Post by Mecu on Mar 17, 2020 7:38:20 GMT 1
Vad tycker ni att vi ska planera in för körningar i år? Utöver SOT:en som är inbokad 15/7, ska vi ha en vårträff och en höstträff ganska lika som senaste åren sista helgen i maj och oktober, ska någon av dem bara vara körning över dagen istället, eller finns det andra förslag?
|
|
|
Post by Glas Stefan on Mar 17, 2020 15:25:55 GMT 1
Jag tycker vi ska försöka hålla fast vid tvådagars vår/höst Vårträffen krockar med tävling i Borås så då kan inte jag vara med å hjälpa till.
|
|
|
Post by rrogga on Apr 3, 2020 8:48:58 GMT 1
tjaba håller med stefan kör 2 dagars som alltid sen får vi hoppas att virus gudarna e med oss å att de börjar ge sig ja e då inte rädd för o köra o samla folk de e ju trots allt ingen luftburen smitta på det viset vi får spåna på hur vi gör med kiosken
|
|
|
Post by Glas Stefan on Apr 4, 2020 15:48:44 GMT 1
Tävlingen i Borås är inställd så jag blir med om de blir träff
|
|
|
Post by Mecu on Apr 15, 2020 8:34:10 GMT 1
Jag tycker att som det känns just nu så är det lämpligast att ha vårträffen bara som en endagskörning på lördagen, med ev kiosk/grill anpassad efter omständigheterna och swischbetalning. Vi kanske kan skriva att vi tex 2 veckor innan bestämmer om det även ska vara camping och körning på söndagen, om några är intresserade av det?
|
|
|
Post by Glas Stefan on Apr 15, 2020 15:23:11 GMT 1
Som de ser ut just nu tycker jag vi skippar kiosken helt. Däremot tycker jag vi kör med camping men att vi kan ändra till endagars med kort varsel
|
|