|
Post by Klas B. on Apr 22, 2017 22:35:00 GMT 1
Välkomna till anrika Bessemerträffen 2017 som äger rum den lördagen den 3:e juni i Böle, Hofors. Långväga gäster kan komma redan på fredag eftermiddag om de vill, vildmarkscampingen öppnar tidigt! Körning för dom som vill även på söndagen den 4:e då det är på vårt ordinarie körområde som vi disponerar fritt. Programmet och rutinerna är de samma som tidigare år: Obligatorisk inskrivning från ca kl. 9.15, förarmöte och information kl. 10.00-10.15, lika obligatoriskt det med! Lunchförtäring i nån form kommer att finnas till självkostnadspris, mer info på länk nedan. Träffkostnad är 100 Kr/ekipage. Ingen övre viktgräns! Mycket varierande terräng på körområdet! Mer info på gestrikeoffroad.egetforum.se/bessemertraffen-2017-t660.htmlKörregler för Böle-området finns på www.gestrikeoffroad.com/Väl mött för en trevlig dag med oss i Gestrike Offroad. Mvh Arvid, Klas & styrelsen!
|
|
|
Post by rrogga on Apr 25, 2017 0:15:22 GMT 1
jag kommer nog att åka dit och åka
|
|
|
Post by steffestriker on Apr 27, 2017 21:46:03 GMT 1
Jag åker nog dit, tar med mig bilen givetvis. =)
|
|
|
Post by Klas B. on May 25, 2017 22:14:50 GMT 1
Kul att ni kommer!
Träffgeneralen Arvid låter meddela att köravgiften på 100 kr erläggs kontant, samt att det kommer att finnas hamburgare med tillbehör samt korv mä brö å nå dricka att köpa för självkostnadspris under lunchtid/eftermiddag. Betalningsalternativen för maten är ännu lite oklara, men kontanter funkar alltid!
Välkomna!
|
|