|
Post by Mecu on Sept 11, 2016 19:33:18 GMT 1
Vi har skrivit ett avtal med Maserfrakt att de kommer att köra massor till banan och därmed stå för maskinerna för att lägga upp det i fler vallar, ambulansvägen och fixa några dagar med det vi vill ha gjort på banorna. Men för att det ska gå är det en del framförallt mindre träd som behöver tas ner på flera ställen så det behöver vi hjälpas åt med. Ni som har kunskap och utrustning för att fälla träd ta med det! Träden kommer även behöva dras undan på något sätt, och en del röjning med röjsåg behövs säkert. När de har kommit en bit kommer vi ha ett möte där vi går igenom vad vi vill ha gjort på själva banorna, information om när det blir kommer innan.
|
|
|
Post by rrogga on Sept 13, 2016 21:34:54 GMT 1
ja kommer om ja inte ska jobba på söndag kväll
|
|
|
Post by steedv on Sept 14, 2016 5:50:49 GMT 1
jag är där från kl 10- och kör på så länge jag orkar ,
|
|
|
Post by steffestriker on Sept 15, 2016 20:21:48 GMT 1
Kan inte denna helg...har lovat att köra jord hela helgen.
|
|
|
Post by Mecu on Sept 15, 2016 21:37:21 GMT 1
Jag är bortrest då så jag kan tyvärr inte hjälpa till denna gång.
|
|
|
Post by kennet on Sept 15, 2016 21:51:34 GMT 1
Försöker komma på eftermiddagen, har ingen kompetens/utrustning som efterfrågas😞
|
|
|
Post by rrogga on Sept 16, 2016 16:55:46 GMT 1
ska jobba söndag kväll kanske tittar in senare
|
|
|
Post by steedv on Sept 17, 2016 6:47:36 GMT 1
Ja ja blir nog bara två tre stycken på söndag då .... Men vi kör på i allafall , det som behövs är en låååånng kvist såg så vi kan kvista av träden efter vägen mot gamla crossbanan , den jag har är bara ca 2meter lång .."... Så har någon en längre så vore det just att få låna den
|
|
|
Post by steedv on Sept 18, 2016 15:21:32 GMT 1
vi var 7 stycken på banan idag och vi fick mycket gjort , kanon bra jobbat till alla , även till service gruppen som fixade maten , den är Guld värd när man behöver återhämta lite krafter efter timmar av slit , åter igen Stort Tack . Det finns lite kvar att göra och jag tänker köra ett till pass nu på lördag 24/9 från kl 10,00 - Blir vi fler så går det fort och då behöver vi inte hålla på hela dagen ,
|
|