|
Post by Peter on Feb 15, 2007 22:34:29 GMT 1
När kommer det upp en spikad körtid för offroad Biltrail på området. Jag anser att det behövs sättas upp körtider även för bilarna det är ju inte så bra kombination att köra samtidigt som Cross tiderna.
|
|
|
Post by maer on Feb 16, 2007 8:53:37 GMT 1
Hej Peter
Som vi föreslagit på årsmötet, är att vi skall utöka med ytterligare en träningsdag där vi skall köra offroad och motocross skola samtidigt. Det lutar att det blir måndagar, men detta är också lite breoende av vad skytteklubbarna vill med sin verksamhet.
Vi kommer att ha ett möte med dem tidig vår för att fördela tider för vår gemensamma verksamhet.
MVH
Mats Ericsson
|
|
|
Post by kocken on Feb 16, 2007 8:58:18 GMT 1
Det låter bra men måndagar är inte bra vi vill ha lördagar för det passar bättre för oss att köra på dagar
Stefan
|
|
|
Post by drsnuggles on Feb 16, 2007 9:17:39 GMT 1
Mmm... Skulle gärna vilja ha nå åktider innan våren också... Snön har ju sin charm...
|
|
|
Post by kocken on Feb 16, 2007 9:48:08 GMT 1
Jag tror att vi kan typ fixa till varanan lördag med åktider för offroaden . Vi skall bara förankra det i styrelsen nu veckan.
M V H Stefan
|
|
|
Post by Peter on Feb 16, 2007 10:51:34 GMT 1
Jag håller med stefan i det fallet ska man få dit andra utifrån så är det lördagar som gäller. Tiderna måste fastslås så fort som möjligt tackvare en del har ju betalat köravgift och vill vara där och åka.Sen skulle det vara kul om vi han åka medans det fanns snö ute..
|
|
|
Post by drsnuggles on Feb 16, 2007 14:36:26 GMT 1
Instämmer helt och hållet med ovanstående inlägg... Så snart som möjligt tack!!!!
|
|
|
Post by acke on Feb 16, 2007 15:37:59 GMT 1
Ja, då vi kommer utifrån också och förstärker Säters MK:s klubbkassa med offroadkörning så... Första gångerna vi var där var ju området alldelles utdött- kul med mycket aktiviteter nu så man hoppas de som livade upp det får plats...och tid, lördagar vore bäst....
|
|
|
Post by mysta on Feb 16, 2007 18:05:39 GMT 1
Som sagt Lördagar verkar ju som det bästa alternativet, söndagar är ju redan inarbetat av crossåkarna så att flytta på dom kanske inte blir så populärt ;D. Jag håller helt med föregående att helger och dagtid är det alternativ som passar oss bäst då offroaden bygger mycket på tt aktiviteter med gästande förare från andra klubbar. Och det är väl högtid att vi kör någon träff i Säter medans det finns snö kvar att åka på. Försökte vara med att åka på motordagen ifjol men det fanns inga områden över för oss att åka på så i år blir det utan bil. Angående skytteklubben så är det väl bara jägarnas aktiviteter som påverkar oss vad jag förstår? /Lasse
|
|
|
Post by maer on Feb 16, 2007 18:45:40 GMT 1
Det verkar som det är lördagar som gäller.
Då försöker vi ordna det, just nu påverkar inte skyttet vår verksamhet, vad jag förstått. Men vi bör dubbelchecka med dem så att inte Ni blir beskjutna ;D
Mats
|
|
|
Post by kocken on Feb 21, 2007 20:46:06 GMT 1
Hej Alla
Nu har vi bestämt på styrelsemöte i kväll att vi viker varanan lördag för offroad körning. Kommer nu att försöka få till en vinter träff ganska snart, återkommer när jag har snokat runt lite.
M V H
Stefan"kocken"Newstam
|
|
|
Post by Peter Nymoen on Feb 21, 2007 21:50:26 GMT 1
Blir det jämn eller ojämn vecka gäller ..
|
|
|
Post by mysta on Feb 23, 2007 20:39:15 GMT 1
Hej Alla Nu har vi bestämt på styrelsemöte i kväll att vi viker varanan lördag för offroad körning. Kommer nu att försöka få till en vinter träff ganska snart, återkommer när jag har snokat runt lite. M V H Stefan"kocken"Newstam ;D ;D ;D Yippie...., Det ser man med spänning fram emot. /Lasse
|
|
|
Post by LEIF on Feb 28, 2007 18:38:08 GMT 1
SET VAR ROLIGT ATT DET ÄR SÅ MÅNGA INTRESSERADE, HOPPAS ATT DET ÄR LIKA MÅNGA SOM VILL HJÄLPA TILL OCH FIXA TRÄFF OCH INTE BARA HA ÅSIKTER PÅ FORUMET
|
|
|
Post by Peter Nymoen on Mar 1, 2007 22:46:23 GMT 1
SET VAR ROLIGT ATT DET ÄR SÅ MÅNGA INTRESSERADE, HOPPAS ATT DET ÄR LIKA MÅNGA SOM VILL HJÄLPA TILL OCH FIXA TRÄFF OCH INTE BARA HA ÅSIKTER PÅ FORUMET Till att börja med så skriver man på ett forum med STORABOKSTÄVER så är det samma sak som att skrika åt någon .. Sen tror jag att gladeligen många som skrivit i detta ämne är villiga och fixa en träff , Fast först kanske man skulle få klart för sig när det är tillåtet att vara på området .Tydligen diskuteras det om tider på styrelsemöten om körtider mm..men ingen information kommer ut till medlemmarna. Sen kan man undra om det är föregående träffar du syftar på. Att det bara är ett fåtal som hjälpt till så kan det kanske bero på ett information inte gått ut .. Tittar man på motordagen som var, Så tycker jag att informationen fungerade helt super då man blev tillfrågad att hjälpa till, Då ställer man självklart upp om man kan. ;D
|
|